Αθήνα
+25°C
Ηλιοφάνεια

Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

10 ψέματα που λένε οι γυναίκες μεταξύ τους!

Posted by ola-xima  |  No comments


Ξέρετε  όλοι πόσο ζηλεύουν οι γυναίκες η μια την άλλη, ακόμα  και φίλες να είναι, τρώγονται μεταξύ τους! Έχουν μεγάλο  ανταγωνισμό η μια για την άλλη και πολλές φορές, τον σαμποτάρουν  με μερικά ψεματάκια..
1.  Είσαι ίδια με μένα … έχουμε τόσα κοινά πράγματα μεταξύ μας.
2.  Φυσικά και...
δεν θα το πω σε κάνεναν απολύτως.
3.  Συμπαθώ πολύ το νέο σου αγόρι … ταιριάζετε!
4.  Ωραίο το φαγητό που μαγείρεψες, να μου δώσεις κάποτε την συνταγή.
5.  Επ τι έγινε με έσενα … φαίνεσαι σαν να αδυνάτισες.
6.  Γλυκιά μου, μην ανησυχείς. Και εγώ αν ήμουν στη θέση σου, αυτό θα  έκανα…
7.  Αν είχα το σώμα σου … θα φορούσα αυτό, και αυτό και εκείνο. Είσαι πολύ  τυχερή, εγώ δεν έχω και πολλές επιλογές.
8.  Νομίζω ότι θα είσαι καλύτερα… χωρίς αυτόν.
9.  Το κούρεμα (χτένισμα) σου είναι τέλειο … έχω πάθει πλάκα!
10.  Χαίρομαι που μίλησε σε εσένα, έτσι κι αλλιώς εμένα δεν μου άρεσε  καθόλου.

Πηγη:dinatos

Kάντε Like στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook!

1:41 μ.μ. Share:

0 σχόλια:

Λάβετε ενημερώσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Συμπληρώστε το email σας...


back to top