Αθήνα
+25°C
Ηλιοφάνεια

Σάββατο, 12 Φεβρουαρίου 2011

4 κινήσεις για να ξεπιαστείτε από το διάβασμα και την καθιστική ζωή

Posted by ola-xima  |  No comments


1)ΓΙΑ ΝΑ ΟΞΥΓΟΝΩΘΕΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΣΑΣ

Καθίστε ψηλά στην καρέκλα σας με τα πόδια σας επίπεδα στο πάτωμα. Επεκτείνετε το δεξί σας χέρι προς το ταβάνι, σε μια διαγώνιο, ενώ..
..επεκτείνετε το αριστερό χέρι σας προς το πάτωμα σε μια διαγώνιο. Κρατήστε το τέντωμα για 20 δευτερόλεπτα, παίρνοντας βαθιές ανάσες - εισπνεύσετε από τη μύτη σας και εκπνεύστε από το στόμα σας. Εναλλαγή και επαναλάβετε.
Τώρα, τεντώστε τα δύο χέρια τεντωμένα έξω και πάνω,προς το ταβάνι, κλείνοντας τους ώμους σας προς τα κάτω και πίσω ελαφρά, να ανοίξει το στήθος σας. Κρατήστε το τέντωμα για 20 δευτερόλεπτα.

2)ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΠΙΑΣΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΙΣΤΙΚΗ ΖΩΗ

Καθίστε επάνω στην καρέκλα σας και να διασταυρώνονται τα δάχτυλά σας μπροστά στο στήθος σας. Ισιώστε τα χέρια σας με τις παλάμες σας προς τα έξω. Νιώστε το τέντωμα στο καρπούς, στα χέρια σας, και το πάνω μέρος της πλάτης σας (ανάμεσα στις ωμοπλάτες). Κρατήστε για 15 δευτερόλεπτα...
Αργά σηκώστε τα χέρια σας πάνω από το κεφάλι σας. Σκεφτείτε επιμηκύνοντας τους ως αισθάνεστε ένα τέντωμα με τα χέρια σας και ανώτερες πλευρές του θώρακα σας. Κρατήστε για 15 δευτερόλεπτα και επαναλάβετε.

3)ΓΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ

Καθίστε σε μια καρέκλα. Αργά αρχίστε να γέρνετε προς τα εμπρός, αρχίζοντας με το σαγόνι στο στήθος σας. ''Κυλήστε'' σιγά σιγά τον ένα σπόνδυλο μετά τον άλλο .. καθώς φθάνετε τα δάχτυλά σας προς τα δάχτυλα των ποδιών σας και χαλαρώστε το λαιμό σας. Αυτό παίρνει την πίεση μακριά χαμηλή πλάτη σας, και είναι μεγάλη για την κυκλοφορία. Κρατήστε για 15 δευτερόλεπτα, στη συνέχεια, αργά κυλήστε προς τα πίσω και πάλι ένα ένα τον σπόνδυλο. Πάρτε το χρόνο σας..

4)ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ,ΤΗ ΣΠΟΝΔΥΛΙΚΗ ΣΑΣ ΣΤΗΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΙΜΟ ΣΑΣ

Καθίστε ψηλά στην καρέκλα σας, να κοιτάζετε μπροστά και τα δύο πόδια σταθερά στο πάτωμα. Στρέψτε τον κορμό σας αριστερά, τοποθετώντας τις άκρες των δακτύλων του δεξιού σας χεριού στην αριστερή γωνία μπροστά από το κάθισμα και το αριστερό πήχη σας στο πίσω μέρος της καρέκλας. Κρατήστε για 20 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε, που στρίβοντας δεξιά.

Πηγή:sarotiko

Kάντε Like στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook!

5:21 μ.μ. Share:

0 σχόλια:

Λάβετε ενημερώσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Συμπληρώστε το email σας...


back to top