Αθήνα
+25°C
Ηλιοφάνεια

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

«Μπήκα για μια απλή εγχείρηση και με κατέστρεψε»

Posted by ola-xima  |  No comments


Η Μαριάννα Ντούβλη έπεσε θύμα ιατρικού λάθους. Κατηγορεί γνωστή χειρουργό δερματολόγο της Αθήνας ότι ευθύνεται για μια μεγάλη ουλή που έχει στην κοιλιακή της χώρα ύστερα από επέμβαση αφαίρεσης λιπωμάτων. Η Μαριάννα Ντούβλη λέει στην..

εφημερίδα «Espresso» ότι ζει από τον περασμένο Αύγουστο τον δικό της Γολγοθά.
Είναι αναγκασμένη να παραμένει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και τις επαγγελματικές της υποχρεώσεις, λόγω της μεγάλης ουλής που έχει στη κοιλιά της μετά την χειρουργική επέμβαση.
«Μου είχε γίνει πρόταση γυμνής φωτογράφησης, για δεύτερη φορά, από πασίγνωστο περιοδικό παγκοσμίου φήμης και συζητούσα και για τη δεύτερη ταινία που είχα αποφασίσει να κάνω, ενώ αρνήθηκα και μια πολύ δελεαστική πρόταση από εταιρεία επώνυμων μαγιό, που ήθελαν να με φωτογραφήσουν στην Κωνσταντινούπολη» αναφέρει.
«Το σημάδι που μου έχει μείνει στην κοιλιά ύστερα από την επέμβαση είναι πολύ μεγάλο. Δεν καλύπτεται με τίποτα. Αν ήμουν τραγουδίστρια, μπορεί και να μην με πείραζε καθόλου, αλλά στη δουλειά μου πρέπει να δείχνω κάποια σημεία του κορμιού μου, μεταξύ αυτών και την κοιλιά μου. Έχω καταστραφεί. Δεν αισθάνομαι καλά με τον εαυτό μου».
Η περιπέτεια της Μαριάννας Ντούβλη ξεκίνησε τον περασμένο Αύγουστο, όταν αποφάσισε να επισκεφτεί τη γνωστή χειρουργό δερματολόγο για να εξετάσει κάποιους καλοήθεις όγκους που είχε εμφανίσει στον υποδόριο ιστό, στο κάτω μέρος της κοιλιακής χώρας. Η γιατρός την ενημέρωσε ότι πρόκειται για μια απλή μορφή λιπωμάτων, ακίνδυνων για τον οργανισμό, τα οποία μπορούσε να αφαιρέσει.
Το χειρουργείο έγινε και, όπως λέει η κα. Ντούβλη: «Η γιατρός με ενημέρωσε ότι όλα πήγαν τέλεια και πως το αποτέλεσμα ήταν αυτό που επιθυμούσε».
Μία μέρα αργότερα, πήρε εξιτήριο από την κλινική και επέστρεψε στο σπίτι της, όπου άρχισαν και τα προβλήματα, καθώς πονούσε υπερβολικά, ενώ έπειτα από λίγες μέρες στο σημείο άρχισαν να εμφανίζονται οιδήματα μεγέθους πορτοκαλιού.

«Μετά τις διαμαρτυρίες μου πήγα και πάλι στο ιατρείο της. Με εξέτασε και μου είπε ότι πρέπει να αφαιρέσουμε με νυστέρι τα οιδήματα». Έτσι η πληθωρική ξανθιά βρέθηκε δεύτερη φορά στο χειρουργικό κρεβάτι. Αυτή τη φορά όμως το χειρουργικό νυστέρι της άφησε στη κοιλιά μια ουλή, σαν βαθιά μαχαιριά, όπως την περιγράφει στη μήνυσή της, καταστρέφοντας την καριέρα και την ψυχική της γαλήνη.
«Δεν είναι τυχαίο που η ευθύνη του ιατρού αναγνωρίζεται ως αυξημένη - τόσο από τον νόμο όσο και το κοινό αίσθημα. Η εντολέας μου υπέστη σημαντική κάκωση του σώματός της, προκληθείσα από τη συμπεριφορά της μηνυόμενης και ιδιαίτερα επιζήμια, εν όψει των προσωπικών της περιστάσεων. Κατά συνέπεια, είναι απολύτως θεμιτό να καταγγέλλει αυτό, αναζητώντας δικαίως την ηθική κατ’ αρχήν αποκατάστασή της», λέει ο δικηγόρος της Στάθης Μητσοκάλης.


Πηγή:newsday

Kάντε Like στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook!

5:05 μ.μ. Share:

0 σχόλια:

Λάβετε ενημερώσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Συμπληρώστε το email σας...


back to top