Αθήνα
+25°C
Ηλιοφάνεια

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Οι άντρες λένε 1.902 ψέματα το χρόνο, οι γυναίκες 728

Posted by ola-xima  |  No comments


Πρωταπριλιά είναι... κάθε μέρα!..

Αν νομίζατε ότι μόνο σήμερα τα ψέματα «δίνουν και παίρνουν», τότε είστε γελασμένοι! Πρόσφατη μελέτη βρετανών επιστημόνων έδειξε ότι οι άντρες λένε 1.902 ψέματα το χρόνο, ενώ οι γυναίκες 728. Το 10% των ψεμάτων δε, είναι προς τους συντρόφους τους, ενώ το 25% των αντρών και το 20% των γυναικών λένε ψέματα στις μαμάδες τους! «Ουσιαστικά τα ψέματα εκφράζουν τη δυσκολία κάθε ατόμου να τροποποιήσει τη ζωή του. Το πρόβλημα όμως είναι ότι έπειτα από κάποιο σημείο, οι ψεύτες αρχίζουν να πιστεύουν όλα αυτά που λένε», τονίζει στον «Ελεύθερο Τύπο» η ψυχολόγος Δήμητρα Σφήκα.

Μια άλλη ερεύνα από την Αυστραλία κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ένας στους πέντε ανθρώπους λένε ψέματα ή υπερβάλλουν προκειμένου να βρουν δουλειά! Μάλιστα, το θεωρούν μέρος της καθημερινότητάς τους. Άλλωστε, το 75% των ανθρώπων πιστεύει ότι δεν πειράζει να πει ψέματα και δεν εκπλήσσεται με αυτό!

Top γυναικεία ψέματα
1) Δεν έχω τίποτα...
2) Δεν ξέρω πού είναι, δεν το έχω αγγίξει
3) Δεν είναι τόσο ακριβό!
4) Δεν ήπια τόσο πολύ...
5) Έχω πονοκέφαλο
6) Είχε έκπτωση
7) Έρχομαι
8) Δεν το πήρα τώρα, το έχω πολλά χρόνια
9) Όχι, δεν το πέταξα
10) Πάντα ήθελα ένα τέτοιο

Top αντρικά ψέματα
1) Δεν ήπια τόσο πολύ
2) Δεν έχω τίποτα
3) Δεν είχα σήμα
4) Δεν ήταν τόσο ακριβό
5) Έρχομαι
6) Έχω μπλέξει στην κίνηση
7) Όχι, δεν μοιάζεις χοντρή με αυτό που φοράς
8) Συγνώμη, δεν είδα την κλήση σου...
9) Έχασες βάρος;
10) Πάντα ήθελα ένα τέτοιο...

 Πηγη:newsbeast


Kάντε Like στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook!

1:02 μ.μ. Share:

0 σχόλια:

Λάβετε ενημερώσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Συμπληρώστε το email σας...


back to top