Αθήνα
+25°C
Ηλιοφάνεια

Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Γυναίκα-βαμπίρ, 35 χρόνων με 4 παιδιά!

Posted by ola-xima  |  No comments


Έχει γεμίσει σχεδόν 100% το σώμα της με τατουάζ, έχει «φυτέψει» κέρατα στο κεφάλι της και έχει προσθέσει έξτρα κοφτερά εμφυτεύματα στα δόντια της!..

Παρ' όλα αυτά, η 35χρονη Μαρία Χοσέ Κριστέρνα από το Μεξικό δηλώνει πως είναι μια φυσιολογική μητέρα!

H Μαρία Χοσέ Κριστέρνα, γνωστή ως «γυναίκα-βαμπίρ», παντρεύτηκε στην ηλικία των 17, ήταν εκπαιδευόμενη δικηγόρος και η οικογένειά της ήταν βαθιά θρησκευόμενη.

Σήμερα όμως, μάλλον έχει αλλάξει αρκετά, αφού έχει τατουάζ που καλύπτουν σχεδόν όλο το σώμα της, ενώ έχει «φυτεμένα» κέρατα στο κεφάλι της και κοφτερά δόντια, και παράλληλα φοράει αναρίθμητα σκουλαρίκια και ανοιχτόχρωμους φακούς επαφής σε ένα υπερφυσικό χρώμα.



«Τα κέρατα που έχω συμβολίζουν τη δύναμη και προστέθηκαν χωρίς αναισθητικό. Τα μυτερά και κοφτερά δόντια που έχω είναι επειδή μου αρέσουν τα vampires από όταν ήμουν μικρό παιδί και έχω αλλάξει, ακόμη, το χρώμα των ματιών μου, για να μοιάζω όσο το δυνατόν περισσότερο σε αυτά» δήλωσε η εκκεντρική Μεξικανή γυναίκα.

Τώρα, το μόνο που θέλει να κάνει είναι να προσθέσει μερικά ακόμα κέρατα από τιτάνιο στο πίσω μέρος του κεφαλιού της, ώστε να ολοκληρώσει την «εικόνα» που έχει στο μυαλό της.

Πηγή:sarotiko

Kάντε Like στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook!

11:52 π.μ. Share:

0 σχόλια:

Λάβετε ενημερώσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Συμπληρώστε το email σας...


back to top