Αθήνα
+25°C
Ηλιοφάνεια

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Οι 5 κλισέ ατάκες χωρισμού και τι πραγματικά σημαίνουν!

Posted by ola-xima  |  No comments


Πόσες φορές θέλετε να χωρίσετε και ψάχνετε την σωστή ατάκα που να μην την...έχετε ξαναπεί; Πολλές. Όμως τι πραγματικά σημαίνουν οι ατάκες του χωρισμού;..


Όλοι ξέρουμε τι ακολουθεί συνήθως μετά τη φράση «Πρέπει να μιλήσουμε». Ο χωρισμός! Μη λυπάστε, οι περισσότερες σχέσεις φτάνουν κάποια στιγμή στο τέλος τους. Ποια λόγια, όμως, ανταλλάζουν τα ζευγάρια κατά το χωρισμό; Βρισιές; Παρακάλια; Δικαιολογίες; Πιο κάτω, συγκεντρώσαμε τις πιο 5 πιο συνηθισμένες ατάκες χωρισμού και τις αποδώσαμε με το πραγματικό τους νόημα. Δείτε τις εδώ!
«Σ’ αγαπώ αλλά δεν είμαι ερωτευμένος/η μαζί σου».
Μετάφραση: Δεν σε βρίσκω πια ελκυστικό και η σκέψη του να κοιμηθώ μαζί σου πλέον με απωθεί. Σε παρακαλώ, μην κλάψεις.
«Δεν φταις εσύ, εγώ φταίω».
Μετάφραση: Εσύ θέλεις να μείνεις σε αυτή τη σχέση, εγώ όχι.
«Δεν είμαι έτοιμος/η για σχέση αυτή τη στιγμή»
Μετάφραση: Δεν είμαι έτοιμος/η για σχέση με ΣΕΝΑ.
«Θέλεις περισσότερα απ’ όσα μπορώ να σου δώσω»
Μετάφραση: Θέλεις περισσότερα απ’ όσα είμαι διατεθειμένος/η να δώσω σε ΣΕΝΑ.
«Νομίζω πρέπει να μείνουμε καλοί φίλοι»
Μετάφραση: Θα ήθελα να συνεχίσουμε να κάνουμε σεξ, αν δεν έχεις αντίρρηση.
Πηγή:newsit

Kάντε Like στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook!

12:29 μ.μ. Share:

0 σχόλια:

Λάβετε ενημερώσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Συμπληρώστε το email σας...


back to top