Αθήνα
+25°C
Ηλιοφάνεια

Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

"Ερωτύλος" ο Μέσι - Δείτε το βίντεο που βάζει σε μπελάδες τον Αργεντινό

Posted by ola-xima  |  No comments


Ο κορυφαίος ποδοσφαιριστής του Πλανήτη φέρεται σύμφωνα με τις καταγγελίες της Σαμπρίνα Ραβέλι να την παρενοχλεί μέσω chat..


Το βίντεο που δημοσιοποίησε η σύντροφος του ποδοσφαιριστή Νέρι Καρντόσο (υπήρξε συμπαίκτης του Μέσι στις μικρές Εθνικές της Αργεντινής), έχει τραβηχτεί σύμφωνα με την ίδια από φίλη της για να έχει αποδείξεις στην κατοχή της.

Σύμφωνα με την Ραβέλι, υπάρχει κι άλλο υλικό το οποίο αν χρειαστεί θα δημοσιοποιήσει για να δείξει ότι ο Μέσι δεν σεβάστηκε ούτε τον συμπαίκτη του αλλά ούτε την ίδια.

"Είχα προωηθήσει τη συνομιλία μας σε μία φίλη μου και προφανώς ήταν εκείνη που το έδωσε. Τώρα θα σας εξηγήσω την αλήθεια ανάμεσα σε μένα και τον Λίο. Γνωριστήκαμε περίπου τρία χρόνια πριν μέσω του πρώην μου, Νέρι Καρντόσο και αρχίσαμε να βγαίνουμε όλοι μαζί, με την ίδια παρέα φίλων. Ο Μέσι άρχισε να μου μιλάει όλο και πιο συχνά και έκανε το πρέσινγκ ακόμα πιο πιεστικό όταν χώρισα με τον Νέρι. Κουβεντιάζαμε συχνά αλλά εγώ τον έβλεπα μόνο ως φίλο. Αυτός αντίθετα ξεκίνησε να προσπαθεί να με φλερτάρει, να με γεμίζει με κοπλιμέντα, όμως εγώ πάντα αρνιόμουν" είπε το μοντέλο.



Πηγή:newsit

Kάντε Like στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook!

8:03 μ.μ. Share:

0 σχόλια:

Λάβετε ενημερώσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Συμπληρώστε το email σας...


back to top