Αθήνα
+25°C
Ηλιοφάνεια

Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Ανέκδοτο...Ο δραπέτης και το αντρόγυνο...

Posted by ola-xima  |  No comments


Ένας κατάδικος δραπετεύει από τη φυλακή όπου βρισκόταν εδώ και 15 χρόνια..

Μπαίνει σε ένα σπίτι για να ψάξει για χρήματα και όπλα και εκείνη την ώρα βρίσκει ένα νεαρό ζευγάρι στο κρεβάτι.
Διατάζει τον τύπο να σηκωθεί από το κρεβάτι και τον δένει σε μια καρέκλα, ενώ δένει το κορίτσι στο κρεβάτι πηγαίνει από πάνω της, και την φιλά στο λαιμό της, στη συνέχεια, σηκώνεται και πηγαίνει στο μπάνιο.
Ενώ είναι στη τουαλέτα ο δράστης, ο σύζυγος γνωστοποιεί στη σύζυγό του:
- Ακουσε, αυτός ο τύπος είναι ένας δραπέτης κατάδικος, κοίτα τα ρούχα του! Πέρασε πιθανώς πολύ καιρό μέσα στη φυλακή και δεν θα έχει δει γυναίκα για χρόνια τώρα, είδα πώς σε φίλησε και στο λαιμό σου! Αν θέλει να κάνετε sex, μην αντισταθείς, μην διαμαρτυρηθείς, κάνε ότι σου λέει. Ικανοποίησε τον, δεν έχει σημασία πόσο δεν σε ανάβει. Αυτός ο τύπος είναι πιθανώς πολύ επικίνδυνος. Αν φρικάρει θα μας σκοτώσει και τους δύο. Να είσαι ισχυρή και δυνατή καρδιά μου. Σ 'αγαπώ.
Και η γυναίκα του απαντά:
- Δεν φιλούσε το λαιμό μου. Ήρθε από πάνω μου και ψιθύρισε στο αυτί μου ότι είναι γκέι, νόμιζε ότι ήσουν χαριτωμένος, και με ρώτησε αν είχαμε βαζελίνη. Του είπα ότι έχουμε στο μπάνιο. Να είσαι ισχυρός καρδιά μου. Σ 'αγαπώ πάρα πολύ!

Kάντε Like στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook!

9:01 π.μ. Share:

0 σχόλια:

Λάβετε ενημερώσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Συμπληρώστε το email σας...


back to top