Αθήνα
+25°C
Ηλιοφάνεια

Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Ανέκδοτο...Η ξανθιά, ο μαραγκός, και το μολύβι

Posted by ola-xima  |  No comments


Κάποτε μια ξανθιά επισκέπτεται τον δερματολόγο της..

Καλημέρα γιατρέ, έχω ένα πρόβλημα στο αριστερό μου μπούτι από την μέσα πλευρά. Μου έχει παρουσιαστεί μια μελανιά αλλά είμαι σίγουρη ότι δεν το κτύπησα πουθενά.
Ο γιατρός πιάνει τον μεγεθυν...τικό του φακό κοιτάζει προσεκτικά το μπούτι της κοπέλας, πιάνει ένα κομμάτι βαμβάκι με οινόπνευμα, τρίβει το μαυρισμένο μέρος και ως δια μαγείας η μελανιά εξαφανίζεται.
- Ευχαριστώ πολύ, λέει καταχαρούμενη η κοπέλα μα τι ήταν;
-Δεν μου λέτε δεσποινίς μου, λέει ο γιατρός, μήπως ο φίλος σας είναι μαραγκός;
Ναι λέει κατάπληκτη η κοπέλα, πως το ξέρετε;
- Να του πείτε άλλη φορά όταν σας γλύφει εκεί κάτω να βγάζει το μολύβι από το αυτί του γιατί θα ξαναμελανιάσετε...

Kάντε Like στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook!

1:49 μ.μ. Share:

0 σχόλια:

Λάβετε ενημερώσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Συμπληρώστε το email σας...


back to top