Αθήνα
+25°C
Ηλιοφάνεια

Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Οι 15 πιο ξενέρωτες γυναικείες ατάκες κατά την διάρκεια του σεξ

Posted by ola-xima  |  No comments


Διαβάστε τις 15 πιο ξενέρωτες γυναικείες ατάκες κατά την διάρκεια του σεξ..


1.«Θέλω να βλέπω το πρόσωπο σου» (Πάλι δεν θα γυρίσει, γαμώτη μου!)
2.«Μη σταματάς», επιτακτικά..(Πόσο να αντέξω ο χριστιανός, άνθρωπος είμαι και εγώ, λύγισα)
3.«Όλοοοο!» (Δεν θέλω να σε πονέσω, βρε κουτό, γι’ αυτό δεν το ξεδιπλώνω!)
4.«Άαχ, συνήλθα!» (Ωχ,θα αρχίσει να μιλάει πάλι!)
5.«Θέλω να σε ακούσω όταν τελειώσεις» (Μα, έχω τελειώσει ήδη, γλυκιά μου!)
6.«Όχι, όχι τίποτα.. Απλώς με το μαγιό φαινόταν μεγαλύτερο» (Ήταν που δεν είχα που να βάλω τα κοχύλια..)
7.Χαϊδευτικά τύπου : – «Γουγούτσο/ τερατουλίνι/ τζουτζούκι» (Πόσο θα έπιανε αν την πούλαγα σε έναν άραβα;)
8.«Δούλευέ το!» (θα μου κολλήσεις ένσημα όμως;)
9.«Κάρφωσε με!» (Γαμώτο, ξέχασα να φέρω και το πριτσινοπίστολο!)
10.«Τι θα κάνουμε μετά;» (Δεν ξέρω για σένα, εγώ λεω να περάσω μια βόλτα από την Φυλής.)
11.«Πρώτη φορά ένιωσα έτσι..»(Αν συνεχίσει να με δουλεύει, θα την χτυπήσω!)
12.«Τα’ κάνες και με άλλες αυτά;» (Όχι βέβαια, για σένα τα φύλαγα!)
13.«Μ’ ανατριχιάζεις» (Ξέχασα το παράθυρο του μπάνιου ανοιχτό.)
14.«Ναι, ναι, ναιαιαιαιαιαι, Άάαχ, ναι, ναι, αάχ, ναι, ναιαιαι,..» (Να το πάρω το τζιπ μαύρο ή άσπρο;)
15.«Τσούζει. Λες να’ χω μύκητες;» (Τώρα έχω και εγώ..)

Πηγή:ierosagon

Kάντε Like στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook!

3:25 μ.μ. Share:

0 σχόλια:

Λάβετε ενημερώσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Συμπληρώστε το email σας...


back to top