Αθήνα
+25°C
Ηλιοφάνεια

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Η πιο… ευγενική ληστεία

Posted by ola-xima  |  No comments


ΔΕΙΤΕ: Βίντεο με τον κλέφτη να εξηγεί τους λόγους του και τελικά να ζητά… συγγνώμη..
Μπήκε με όπλο στο χέρι να κλέψει το κατάστημα και… εξήγησε με ευγενικό τρόπο στο θύμα τους λόγους που τον ώθησαν σε αυτήν την πράξη. Απίστευτο αλλά πραγματικό.

Αποτέλεσμα ήταν να αρχίσει ένας άκρως… σουρεαλιστικός διάλογος μεταξύ ληστή-καταστηματάρχη. Τελικά, ο κλέφτης πήρα τα χρήματα και έφυγε…

Ακολουθεί ο διάλογος


- Μπορείτε να μου κάνετε μια χάρη; Να αδειάσετε το ταμείο και να αφήσετε τα χρήματα εδώ;
- Τι είναι αυτό; Ληστεία; Είστε σίγουρος;
- Ναι, είμαι σίγουρος
- Γιατί το κάνετε αυτό;
- Γιατί χρειάζομαι τα χρήματα. Έχω παιδιά που πρέπει να ταΐσω.
- Και εγώ...
- Το γνωρίζω κύριε.  Το κατανοώ αυτό και σας ζητώ ειλικρινά συγνώμη που πρέπει να το κάνω αυτό, αλά έχω παιδιά
- Πώς θα σας φαινόταν αν σας έδινα 40 ευρώ και αυτό είναι όλο;
- Δεν μπορώ να το κάνω αυτό κύριε. Πρέπει να πληρώσω το ενοίκιο, λογαριασμούς και έχω και παιδιά.
- Σας ευχαριστώ πάρα πολύ. Εκτιμώ αυτό που κάνετε και σας ζητώ ειλικρινά συγνώμη. Αν καταφέρω και βρω αυτά τα χρήματα θα σας τα επιστρέψω πάλι πίσω.
- Εντάξει. Ο Θεός να είναι μαζί σας.
- Επίσης κύριε. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ...

Δείτε το βίντεο...



Πηγη:newsbeast

Kάντε Like στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook!

10:58 π.μ. Share:

0 σχόλια:

Λάβετε ενημερώσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Συμπληρώστε το email σας...


back to top