Αθήνα
+25°C
Ηλιοφάνεια

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Έκοψε τα γεννητικά του όργανα με ένα κοπίδι

Posted by ola-xima  |  No comments


Αποφασισμένος να αλλάξει φύλο με κάθε τρόπο ο 49χρονος..

«Ήμουν τόσο απελπισμένα δυστυχισμένη όντας εγκλωβισμένη στο ίδιο μου το σώμα. Θα έκανα τα πάντα για να αλλάξω τον εαυτό μου. Καταλαβαίνω πόσο επικίνδυνο είναι όταν κάποιος προσπαθεί να κάνει επέμβαση αλλαγής φύλου, αλλά ορισμένες φορές φαίνεται σαν να μην υπάρχει άλλη λύση», είπε ο 49χρονος Andy, ή αλλιώς Kirsty Cass, ο οποίος κινδύνεψε να πεθάνει από υπερβολική αιμορραγία όταν ευνούχισε τον εαυτό του χρησιμοποιώντας ένα κοπίδι.


Ο πατέρας ενός 21χρονου κοριτσιού, ήταν υπό την επήρεια αλκοόλ όταν αποφάσισε να κόψει το γεννητικό του όργανο. «Προβλήματα σχετικά με το φύλο μου αντιμετώπιζα απ’ όταν ήμουν μικρό παιδί. Ένα βράδυ όμως, αφού είχα πιει μερικές μπύρες, κοίταξα κάτω και σκέφτηκα ότι αυτό δε θα έπρεπε να υπάρχει.

Αμέσως κατέβηκα κάτω στην αποθήκη και πήρα ένα κοπίδι από το κουτί με τα εργαλεία και χωρίς δεύτερη σκέψη άρχισα να κόβομαι. Ο πόνος ήταν απίστευτος. Ύστερα από ελάχιστα λεπτά συνειδητοποίησα σε τι κίνδυνο είχα υποβάλλει τον εαυτό μου.



Πήρα ένα μαντίλι και προσπάθησα να σταματήσω την αιμορραγία. Κάλεσα ασθενοφόρο. Το επόμενο πράγμα που θυμάμαι είναι ότι ξύπνησα σε νοσοκομείο και ότι το γεννητικό μου όργανο ήταν ακόμα εκεί. Οι γιατροί μου εξήγησαν ότι σε περίπτωση αλλαγής φύλου, θα έπρεπε να έχω κανονικά το γεννητικό του όργανο».

Ύστερα από αυτό το τραγικό γεγονός η Kirsty, η οποία στο παρελθόν έχει κάνει επανειλημμένης προσπάθειας αυτοκτονίας, απολαμβάνει τα τελευταία δύο χρόνια την καθημερινότητά της σαν γυναίκα ενώ σχετικά με την αλλαγή της τόσο συνάδελφοι από τη δουλειά όσο και φίλοι έχουν επιδείξει απίστευτη υποστήριξη.

Η ίδια δηλώνει πως ανυπομονεί να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση ώστε να είναι και «100% πλέον γυναίκα», όπως χαρακτηριστικά δήλωσε, ενώ αυτή τη στιγμή λαμβάνει φαρμακευτική αγωγή που ρυθμίζει τις ορμόνες της.

Πηγη:newsbeast

Kάντε Like στην επίσημη σελίδα μας στο Facebook!

10:44 π.μ. Share:

0 σχόλια:

Λάβετε ενημερώσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Συμπληρώστε το email σας...


back to top